Baklava Nazkayra ebeler 32 den sonra nst ye baslar lar demisti.ben 32 yi bitirip 33.haftanin icinde gittigimde baglamislardi ozel hastane.devleti bilmiyorum. Doktordan doktora degisiyor ama.
Yalinn8 Nazkayra 31 kusurdum son gittigimde basladi ki sancim agrim falan da yoktu ama basladi, 2 haftada 1 e dustuk kontrol icin de
TimuinMeliskdem Nazkayra devlet hastanesi 30 da baglıyor ilaç yazdırmak için gitmiştim kayıt acınca önce nst ye aldılar kendim özele gidiyorum orda da 34 te nst dedi doktorum