Minikklerinannesi5 ilk gebeliğimde 34. Haftaya kadar hiçbir sorun yaşamadım, ama 34 e geldiğimde başladı hemoroid ve öyle bir ağrı yok. Genel cerraha gittim birşey yapamayız şu aşamada dedi sadece progtolog kullan dedi bir de ılık suya oturdum. Ağrısı bir haftaya geçti kesinlikle oturamıyordum bile. Doğumdan sonra meme geçer dendi sırf bu yüzden bebek de iri diye sezeryana karar verdim. Sezeryan oldum 3 yıl geçti ama o iğrenç memeler gitmedi maalesef. Şimdi ikinci gebeliğim doğumdan bir süre sonra ameliyat olmayı düşünüyorum :) çok geçmiş olsun