beyza7 normal kabul ediliyor çoğu gebelikte. 7. Haftamda ben de yaşadım ve sorun yok şuan 13 haftayı geçtik. Ama günlerce devam ederse ve rengi kırmızıya dönerse doktora gitmende fayda var. Bişey olmaz diyenler damlar birazdan lütfen dikkate alma onları. Rengi kırmızıya doğru değişir ve bu lekelenme günlerce devam ederse sorun olabilir kuzum yabana atma lütfen