İlk gebeliğimdeki özel hastane doktoruma gittim bugün kontrole 11+5 haftalık 1 hafta önde görünüyormuş güzel gelişmişi dedi ikili test haftası dedi bende bu gebeliğimde sadece detaylı yapacağımı söyledim sonra ben ense kalınlığını biraz fazla gibi görüyorum yanılıyor olabilirim ama buna hemen bakalım deyip ikiliye gönderdi korkuttum biraz açıkcası şüphe sanırım ama doktorun paniği kormuttu beni pazartesi yapılacak cumartesi göstereceğim sonucu başına bu gibi durum gelen oldu mu acaba yıkılmış gibi oldum ense kalınlığı ne çıktı bilmiyorum ultrasan kağıdığında göremedim araştırmaya çalıştım normalde nedir diye ama bişeye de ulaşamadım böyle bi şey duyupta risksiz olan oldu mu