Adetleriniz düzenli ise ovülasyon takibi yapın Allah’ın izniyle bebisiniz olur ben ağır pkostun 3 kendilignden olan gebelik geçirdim tabi kan pıhtılaşması oldugndan kaybettim onları ama oluyordu sonucta hatta bazı doktorlar çok zor olur diye bende evlendikten 1.5 yıl sonra ilk gebeliği yasamistim