2zannelerii Ben 13 haftalık ikiz bebişlere hamileyim karnım çok büyüdü sizde durumlar nasıl kızçelerrrr???
Kur 2zannelerii sağlıkla kucağına al inşallah canım 😊 bende 14+1 haftalık gebeyim karnım pek yok Şuan
Deniiizzz 2zannelerii ayyyy hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah biz de 14. Haftayız dün kontrol güzel geçti ilk defa rahim kalınlığını ölçtüler. Benim de karnım çıkmaya başladı ama mide bulantılarım hala geçmedi
Melikeakkc 2zannelerii 12+4 3 kilo aldım daha tam karnım çıkmadı. Bulantılar devam hiç azalmadı. İnşallah geçer
ArasveAnnesi21 2zannelerii 2zannelerii amin inşallah teşekkür ederim canım benim hayırlısıyla hepimiz yawrularimizi sağlıkla kucağımıza alalım 💞❤️✨