Tospkkk Noluyoya 38. Haftadayım 3-4 gün önce kestirdim ben de ya zorlanıyordum artık 😅 bir de doğumdan sonra çok fazla dökülüyormuş o yüzden baya kısalttım
myangelson Noluyoya inanmiyorum. Saç kesmek ile Rabbimin verdiği ömrün ne alakası olabilir ki? Saçım uzarsa kestiririm