bende 2 düşük yaptım biri 4 aylıktı genetik testi yaptırdım ve kan pıhtılaşması çıktı ve bende kullanmaya başladım . Olması gereken hamile kalmadan önce kullanmaya başlayıp hamile kaldığın da 34. haftaya kadar kullanmak gerekiyormuş . Yani kullanman da fayda var