Kızlar 4 ay once cocgumu memeden kestim , kestıgımden beri hep gecıkıyorum , bu ay adetle birliktw 20. Gün pembe ve kahve lekelenme geldi , 24 kasımda olmam lazımdı 14 gun oldu daha gelmedi , adetin ikinci gunu test yaptım negatifti , iki uc gundur mide bulantısı herseydeb tiksinme basladı , ama agrıda vardı bugun kasıklarımda cok az ama , sanki orama dogru iğne batırdılar geride gecti duzelmesi lazım degılmiydi adetimin 4 ay oldu keseli sonucta