Kızlar merhaba, 38+4’den yazıyorum, gelecek hafta sezaryen doğumum olacak epidural+spinal yani kombine yapmayı planlıyorum. Pozitif şeyler duymaya ihtiyacımın olduğu günler geçiriyorum ne çok korkutmuşlar meğer… Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler💕