Bulantılarım ve istifralarımın sıklığı fazla oluyor diye hastane yatış verdi idrarda bir bulguya rastladık dediler tereddut ettim epey idrardaki enfeksiyon bulantı yapabileceğinden 2-3 gün yatış vitamin takviyeleri serumlar bu durumu yaşayan var mııı?