Maalesef kalp durması çoğu zaman hiç bir belirti vermiyor evet çok üzücü birşey ama aslında sağlıksız bir gebelik sonlanmış oluyor tabi extra bir sağlık sorununuz yoksa. Ancak yaşamış bir insan olarak söylüyorum ki hamileliği kendinize zehir etmeyin çekim yasasına inanılmaz inanıyorum düşüncelerimizle çekiyoruz yapma güzel şeyler düşün güzel hayaller kur