Sonunda gebelik etiketinde post paylaşıyorum🥹❤️ Bu hissi hiç tarif edemem. 5 kasım 6.25 le öğrendim bebeğimin bana tutunduğunu. Bu gün 36 olmuş🥹🥹🥹
Testim daha silik, doktorum koyulaşınca gel bakalım dedi🥹🥹🥹
Size bir sorum olacak… uygulamada son adet tarihi 9 kasım yazınca “bebeğiniz 3 haftalık” yazıyor. Lakin benim çatlamam 28-29 kasım oldu.
Şimdi bebeğim 1 haftalık mı? 3 haftalık mı sayılıyor