Angel23 Oğlum 10 aylık iken Hamile oldugumu öğrendim. Doktoruma emzirme konusu sorduğumda “Sakın bırakma emzirmeye devam et hatta doğum yaptıktan sonra bile 2 sini emzirmeye devam edebilirsin, Hamile kalınca emzirilmez lafları eskiden gelen birşey kanıtlanmış hiçbir şey yok, sütün azalabilir yada tadı değişebilir ozaman zaten çocuk bırakır emmeyi” demişti. Oğlum 13 aylık olduğunda bir gün kendi bıraktı ve birdaha da hiç istemedi. Bence kendiniz bıraktırmaya çalışmayın bırakın emmek istediği kadar emsin. Tandem emzirme diye bir durum var isterseniz onu araştırın.