Busednmz50 Merhabalar anneler 36 haftalık hamileyim bugun doktor gıttım sancılarım cıktı 1 cm acılmam varmış tahmini doğum ne zaman olur başına gelen var mı bebeğimin kılosu boyu iyi dedı doktor
Turunculu Busednmz50 33 den beri sancım ve 1 cm açıklığım var benimde . Şuan 36+2 deyim düzenli gelen sancılarım var ama yalancıda olabilir bekliyorum bende
Esra1139 Busednmz50 inşallah zamanında doğar ama korkmayın oğlum 36 haftalık doğdu hiçte erken doğmuş gibi değildi her şey normaldi
Ase123 36+3 olduk pazartesi kontrol var bir gelişme yok.Bende 39u görmek istiyorum açıkçası.Bir de doğumdan biraz korkuyorum 🙈 Normal doğum olma ihtimali hala var bakalım