Sinemed Hanımlar merhaba 12+3 gebeyim doktorum net olarak cinsiyeti 16 haftada öğrenebileceğimizi söyledi fakat eşim ve ben ısrar edince görmeye çalıştı cinsiyeti önden baktığında kıza benzetti fakat bacak arasına bakınca erkek olabileceğini söyledi çıkıntı klitoris değilse erkek dedi sizin tahmininiz nedir ilk gebeliğim çok heyecanlıyız🥰 https://imgyukle.com/i/Ci2EGI https://imgyukle.com/i/Ci2Rbf Bacakları görünmüyor fakat bacak arası resmi görünen
Sinemed Tabiki peki neye göre tahmin ettiniz acaba 🥰 Eşim ve bende erkek olduğunu düşündük bacak arası ultrasonuna bakarak sanki pipiye benzettik🤭
gecegunduz Elis27 🥹😂kızz ben dayanamadım özel hastaneye gittim ama maalesef 🥹bacakları kapalıydı her ikisi de dr bir şey söylemedi ☹️☹️
Sinemed gecegunduz Bizim bebeğimizde göstermedi fakat doktorumuz bacak arasını görene kadar çok uğraştı en son erkek olduğunu düşündü fakat net olarak söylemedi 3 ocakta gideceğiz tekrar zaman geçmiyor 😊
Elis27 gecegunduz gerçekten mi yaaaa inanamıyorum nedennnnn nazlı bebiş kendini göstermedi ki ??? giderken türk kahvesi çikolata yemedin mi cnm ?
gecegunduz Sinemed yaa öyle mi bize de özel dr tekrar gelin ücret almadan bakarız dedi yurt dışındayım ben devlet 20. Haftada söylüyor ama zaten az kaldı 20 haftalık olmama da
gecegunduz Elis27 ya bende bilmiyorum ki Türk kahvesi içemiyorum 7 karışımlı olanı içtim dibek kahvesi gibi ,çikolata da yedim 🙁
Sinemed gecegunduz 20 hafta biraz uzun bir süre meraktan çatlardım galiba 😂 sağlıklı olsunlarda ama önemli değil
gecegunduz Sinemed İnşallah saolun sizinde 😇şimdi baktım da içimden kız geçti anladığımdan değil sadece his
Sinemed Ksema Canım sizinki tartışmaya kapalı net olarak erkeğim demiş 😂 doktorum çıkıntının klitoris olabileceğinide söyledi sonradan kaybolurmuş kızlarda ama kızların bacak arasıda boş oluyor genellikle o yüzden bilmiyorum
Elis27 Sinemed keşfette karşıma bir Dr çıkmıştı 15 haftalık kız bebeğin cinsiyetini erkek gibi görünüyordu o yüzden 15 den sonra 16 haftalarda bakılması daha uygun olur diyorlar ama bazı Dr söyledikleri de değişmiyor hayırlısı olsun sizin içinde