Suyun gelmesiyle alakalı sorum var mesela ben artık kontrol etmek için peçete koyuyorum hep anlıyım diye sanki su geliyor gibi hissediyorum ama o kadar azki 1-2 damla falan ama bu idrar değil çünkü kokusu veya rengi yok ya da psikolojikmen mi artık doğurmak istediğim için görmeye başladım bilmiyorum 38+4 teyiz bugünden beri 2-3 kez yaşadım bunu özellikle dışarı çıkıp yürüyüp eve geldiğimde bu ıslaklık 5-6 damla kadar olabiliyor ama bu ter mi acaba diyorum. Eczanede satılan sıvı testi varmış onuda alamadım bi türlü ama. Sıvının çok gelmesini beklicem ya da nişan gelmesini. Çünkü herhwngi bi sancı vs yok