Kızlar ben oğluma kuzey uras ismini koyacagim ama çok mu uzun, sadece tek ismimi söylenir, tek mi koysam gibi sorular hep kafamda kafamı karistiyor ben çift olarak birlikte söyleyip öyle alistirmak istiyorum ama sizler zorluk yaşadınız mi çok merak ediyorum fikirlerinizi