Babyluv bazen çok ileri değilse bol su iç geçer diyorlar herhangi bir belirtisi de yoksa. Bende de enfeksiyon çok oluyor doktor başta bol su iç diyor ama idrarda yanma şikayetim olduğu için ilaç veriyordu. Şikayetin olmasaydı antibiyotik vermeyecektim diyordu. Sizin de öyledir belki. Günde en az 3-4 litre su içiyordum bende ama yine oluyor yine oluyor 🥲