Yenianne_61 3 gun önce doğum yaptım düzenli emziriyorum. Ama bugün iki saat uyuduk ve göğüslerim taş gibi olmuş. Bebeğim ememiyor. Ben pompayla sağmaya çalışıyorum ama çok yavaş akıyor. Ne yapmam gerek😥
Hryedz Yenianne_61 canım mastıt olmaması ıcın sagman lazım sen bır kaba dayababılecegın sıcaklıkta su al ince havluyu batır ıcıne gogsune koy boylece kanallar acılıyor daha rahat sagılıyor ben boyle atlatmıstım
bahardaa Yenianne_61 mutlaka sağım yap makinan mı iyi değil niye az geliyor ? Sakın ihmal etme korkutmak istemem ama mastit olsan ağrısı çok oluyor aman diyim dikkat et
Iremkoko Yenianne_61 of suan kendimi hatırladım gögsünü sağ 2 saatte bi boşalt yoksa sonu mastit veya meme apsesi malesef düzenli şekilde sağ ve emzir sağıp veriyorum emzirmeyeyim deme aman sağmak ön sütü cekiyor emzirmek daha kuvvetli ben düştüm sen düşme kardeşim😄
Yenianne_61 bahardaa Kiwi’nin silikon göğüs pompasını almıştım onu kullanıyorum ama ilk kullanımım tabi
Yenianne_61 Gamzeacis banyoya giricem dayanilacak gibi değil inşallah duzelir de bı daha bu kadar beklemem
bahardaa Yenianne_61 elektrikli mi manuel mi mutlaka sağın bebeği 1 saate bir emzir bol bol duşta göğsünüzü sabunlayıp biraz eğilip yukardan aşşağı akıntın ağrı varsa lahana yaprağını buzluğa at 10 dk sonra al göğsüne koy sızısı geçer
Gamzeacis Yenianne_61 duştan sonra yukarıdan ucuna doğru masaj yaparak sağın yani sağarken de masaj yapın mastit olmayın
Gamzeacis Yenianne_61 ilk emzirip sonra sağım yapın mutlaka kalan sütü pompa çeksin bebeğin emme gücü daha iyi