Kızlar merhabalar 2 yaşında 1 kızım var kızıma hamileyken 16. Haftalarda küçük küçük haraketlerini hissetmeye başlamıştım. Şimdi 4 aylık oğluma hamileyim ama çok nadir hissediyorum böyle kasılma gibi daha çok tekme haraket vs gibi değil. Durum normal mi ben kendime kuruntumu yapıyorum acaba. Artık ayda 1 kontrollere geçtik ayı zor getiriyorum bişey olucak diye korkuyorum nedense