Kızlar ilişki sonrası bugün 9.gündeyim garip bi şekilde geçmeyen bir bel ağrısı yürürken belime sanki arada bıçak saplanıyor, arada kasıklarıma doğru ağrı gelip geçiyor ve midem bulanıyor kusturacak derecede. Baş ağrısı da var. Ve ruh halim değişip duruyor meraktan test yaptım 2 gün önce tabi negatif çıktı. Şu an varsa bile belirti vermesi pek mümkün değil diye düşünüyorum çok erken değil mi bunlar için siz ne düşünüyorsunuz?