İlk gebeliğin 34 haftlaıgız hersey sımdılık normal , o yüzden doktorum vajinal doğum olur başka bir istek sıkıntı yoksa dedi bende yok dedim nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin diye ama herkes gibi korkuyorum bende gerçekten çok mu zor bişey tabiki zor sormam saçma da 😂 ama yani nasıl daha kolay yapabilirim kendimi rahatlatabilirim korkmaya başladım bazen kasıgıma sancı giriyor o bile canımı çok yakıyor , adet sancısıda beni cok zorlardı ağrı kesicisiz yapamazdım acaba ben çok mu zorlanırım