Dln_35 Kızlar 10 haftalık hamileyim bebeğimde ense kalınlığı çıktı.cok uzuluyorum down sndorumu riski oluyormuş bugün fetal DNA yaptırdık sonuç gelene kadar nasıl bekleyeceğini bilmiyorum sizinde başınıza böyle birşey geldi mi bebeğiniz sağlıkla doğdu mu?
Eboz Dln_35 bende detaylida çıktı riskli diye sıvı alalım dediler dedim hayır aldırmak istemiyorum ama sorun yokmuş bebekte
Morkalpannesi Dln_35 ay çok şükür 10+5 de bizede kalın dediler bakalım inşallah bizimde temiz gelir kuzum ya
Dln_35 Morkalpannesi inşallah canım bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ilerleyen haftalarda düzeliyor ben çok üzülmüştüm boşuna uzulmusum o yüzden sende üzülme sakın