myangelson asyagizem12 kese gorulduyse beta artisinin bir önemi yoktur artık ultrason ile devam edilir beta takibi yapılmaz
xJade asyagizem12 Kız doğurda hepimiz rahatlayım artık 😀 9 ayı nasıl geçireceksin sen bu evhamla bırak artık betanı ultrason ile takip ettir artık bebişi 😀
Eda42_ xJade Yok arkadaş doğurana kadar yazacak soracak 😅😅 Allah hakkında hayırlısını versin kalbine göre versin
Yusufunannesi_ xJade kese göründükten sonra zaten beta istemez ki doktor 🤣 hanımefendi kendi istiyordur bir bakalım nasıl artmış diye
Yusufunannesi_ minikbebegim06 ben de buna sinir oluyorum. Yani keseyi görmüş sağlıklı olduğunu biliyor daha hala beta soruyor… o üzülen annelerden biri inşallah onun saçma sapan beta sorusu yüzünden bir damla gözyaşı dökmemiştir🥹