Kubra_dara34 Bayanlar merhaba 3 gebeliğim fakat unuttum çoğu şeyleri 5 haftada gittim kese görünmedi test yaptı 518.5 çıktı Pazartesi tekrar gideceğim sol kasıkta özellikle bugün ağrım var sanki ağrıdan şiş gibi hissediyorum normal mı bu durum
nisamom_ Kubra_dara34 merhaba bende 5 haftalık oldum benimde sol kasığım ağrıyor normal diye biliyorum dinlenince geçiyor kanama olmadığı sürece ağrılar normal diyor internet yazıları🙂