Berivanabk34 Merhaba kızlar yarın 27 oluyorum bebek sürekli aşağı kısmı tekmeliyor vajinamdan sürekli hava geliyor gibi hissediyorum bu durumu yaşayan varmı sürekli idrara çıkıyorum
seyma0661 Berivanabk34 bende 25+5deyim dediğiniz gibi vajinamda hissediyorum dün ilk defa göbek üzerinden tekme attı sonra yine aşağılarda devam 😂 vajinada hissetmek de çok tuhaf oluyor her an çıkacakmış gibi Allah korusun. Doktorum normal demişti
Aserpil Berivanabk34 22+4 teyim.ara ara bende de idrar hissi oluyor ama tuvalet değil bebekten dolayı. Birde benim ikici hamilelik ilki normal doğum bu ara dikiş yerlerim ağrıyor nedense normal mi bilmiyorum
Berivanabk34 seyma0661 benimde genelde aşağıda vuruyor suyu patlacak diye korkuyorum 😬 birde hava geliyor anlamadım gitti erken doğum riskim var endişeliyim oyuzden akşamları yukarı çıkıyor ama cinsiyet ne sizinki
Berivanabk34 seyma0661 ben 31 haftalık ti doğum yaptım aslında hafta bilmiyorum tam olarak hep ay olarak giderdim 2 gebeligimdede bu 3uncu gebeliğim hafta olarak gidiyorum
Ozgenurr1234 Kızlar bende 26+6 haftadayım kasik ağrılarım oluyor ve ara ara adet gibi sancılarım oluyor korkuyorum sizdede böyle bir durum var mi
Berivanabk34 Ozgenurr1234 adet döneminde öyle olabilir sade soda iç belki magnezyum eksikliği olabilir ama çok ağır geçiyorsa hastaneye git derim bende ilaç yazdrdim magosit ağrım olmuyor öyle
seyma0661 Berivanabk34 bu aralar çok görüyorum erken doğumu bende korkmaya başladım açıkçası 🥺 31 hafta doğup ne kadar hastane kaldı miniğin
Berivanabk34 seyma0661 evet bende öyle görüyorum olduğumuz aşılardan yediğimiz içtiğimiz şeylerden oluyor bunlar hep kırana aşısı maf etti herkesi benim kızım 3 gün kaldı kuvezde
Berivanabk34 Aserpil benimde sürekli öyle bebek aşağı baskı yapıyor ben ilk aylardan beri idrara çok çıkıyorum bu yüzden yürüyemiyorum bile
Aserpil Berivanabk34 benim idrara sıkışmam yeni basladi sayılır ama önceki doğumun dikiş ağrısı işkullendiriyoror beni. Acaba ikincilerde normalmidir ki?