Nafia12 hem panik atak hem anksiyete hastasıyım ilacı bıraktım zorunlu bide vesvese çok bende ara ara çok yüksekte yaşıyorum bu durumu şu an hsrşeyi kafama takıyorum içten içe sıkıntı hissediyorum olmamış şeyleri bile olacakmış diye yaşayıp üzülüyorum