tugce123321 ben yaptırmadım doktoruma yaptırmak istemediğimi, bir sıkıntı çıkarsa aldırmayı düşünmediğimi söyledim anlayışla karşıladı. İkili üçlü testte çıkan hastalıklar tedavisi olan önüne geçip önlem alınacak hastalıklar değil zaten sen bilirsin dedi. Doğruluk payınında düşük olduğunu duymuştum zaten şimdi olumsuz bişey çıkar ama bebeğim sağlıklıdır neden bütün hamileliğimi kendime zehir edeyim dedim. Önemli olan bana göre 13. Ve 21. Haftadaki detaylı ultrasondu 🙏🏻