Meryyy Kızlar merhaba:)) 10 haftalık gebeyim. Ama tükettiğim limonun haddi yok. Sürekli limon yiyesim gelıyor. Limonun adını duydum mu baslıyorum istemeye. Annem engel olmazsa belki 10 tane yerim günde. resmen limon ile aşk yaşıyorum. Zararı olur mu olmaz mı doktoruma da sormadım. Var mı bu konuda bilgisi olan
Kardes2907 Meryyy üzerine tuz koyup yerdim ama 10 tane değil günde iki - dört falan ilk zamanlarında bişe olmadı ama 🤷♀️
hunilimom Meryyy fazla limon tüketimi normal zamanda da kan sulandırır tansiyon düşüklüğüne sebep olur diye biliyorum mesela ben yüksek tansiyon sorunu yaşıyorum doktorum bana zorda kalmadıkça limon tuketmemem gerektiğini söylemişti canım
Deletedmom231 Meryyy bende limonlu havuçlu çok yerdim tabağın dibinde kalan limona tuzu basar içerdim hala da ister canım ama tansiyonumu düşürdü daha yiyemedim bi zararını görmedim
Meryyy hunilimom zaten cok dusuk tansiyonum ama ben farkeymıyorum düşüklüğünü. Ama engel olamyrm kendime🥺🥺
Ayssiirraa Erkek geliyooooo 😂 şaka maka az ye canm bende engel olamazdım ama korkumdan yarım yerdim aklım yarım limonda kalırdı yatarken. 3- 5 adet bile çok bence nette asitin çok oldugu yazıyordu
Totuu Normalde de o kadar limon mideye iyi gelmez diye biliyorum.bebege bir zarari olur mu bilemem dogrusu.standsrt bir kelime olsa da,her sheyin fazlasi zarar,gerchekten
CansuCaTurkmen Off resmen 5 ay tuzlu tuzlu ne yerdim 😂😂 şimdi bile adını duyunca canım çekti 😬 bir zararı hamilelikte olmadı doğduktan sonra da olmaz sanırım çünkü normalde limonu hiç sevmem 😂 35 haftalığız bu arada
Marziye Meryyy ayy resmen beni soyledin bende 10 haftalik hamileyim ve deli gibi yiyorum hatta suan onumde durduramiyorum kendimi ama yedikten sonra.karnim mogdem cok agriyo