dem34 benimde var idralimi yaparken yanma çok su içemiyorum ona yoruyorum bazen çok ağrılı oluyor geçen kontrole gidince söyledim doktora gebelikte mecbur kalmadıkça antipiyotik öneriyormiyorum bol su için dedi banada aynı tozdan yazmış gece son idrale çıkıp içtim tadı kötü ama fayda etti etmezse fayda 10 gün sonra birdaha içile biliyormuş ezanı öğle söylemiş genitql bölgeyi sabunla yıkama bol suyla sadece oda yapıyor çamaşır suyuyla tuvalet banyo yıkayıp unutup oraya girme oda yapıyor klozet kullanma derim ben ne zaman klozete girsem hemen olurum ayaklarını sıcak tut üşütüncede oluyor gece banyo yapınca Saçını kurutmadan uyuma yine ondanda oluyor aklıma gelen bunlar kola demli çay bunlarda yapıyor az tüketmeye bak çay özellikle açık iç umarım geçer ve çişinide tutma geldiğini hissettinmi git tutunmu yanma daha çok oluyor bak suyuda yanına 1 litrelik kola şişesi doldur koy gözünün önünde dursun gördükçe iç böylelikle unutmamış oluyorsun