Esum48 Kizlar 4 ay once sezaryen oldum. Dogumdan sonra bu problemi yasiyorum. Doktorum pelvik kaslarimin zayifladigini soyledi herhangi bi bollasma vs yokmus. Egzersiz verdi. Bu egzersizlerle toparlanan var mi ? Moralim cok bozuk :(
12betul Ya gebelikten önce benimde oluyor su çoğunlukla ilişkiden sonra ! Pek bilgim yok ama ben de de var pelvik kaşlarındanmıymış bende bekleyeyim cevapları
Alisde Esum48 sezaryen dogumla alakasi yok bu durumun genelde iliski sonrasi veya iliski sirasinda yasanan.bi olay yani sıkıntı yaratan bi durumda degil ama iciniz ferah olsun
melike1-2 @Esum48 bende de oluyor iki normal doğumdan sonra hatta o hava girdiği için ilişki esnasında ağrı oluyor.Bazı pozisyonlarda daha çok oluyor,benim doktorum kesel egzersiz önerdi baktın toplamıyor ameliyat ederiz dedi.