DeryaKaragc Bir günde iki kez ultrasona gürmek zararlı mı bu konuda bir fikriniz var mı iki farklı doktora muane olcam
Aysgeulburakk DeryaKaragc zararlı diyorlar ama yeri geldi ben günde 4 defa ultrasona girdim girmek zorunda kaldım
Sonay DeryaKaragc mecburi bi durum doktorun bu konuda seni uyarırdı Zararlı olsaydı ama söylenti çok eğer için rahat etmiyorsa her ultrasondan sonra yoğurt yemeni tavsiye ederim radyasyonu atıyormuş vücuttan ☺
Ilkannelik DeryaKaragc Ultrosan girmenin herhangi bir problem.yaratacak durumu olmuyor yani bir sakıncası yok
Aysgeulburakk DeryaKaragc her gittiğimde bişey diyorlardı. Kalp atışları yavaşlıyor suyun sinirda diyerek başka hastaneye gonderiyorlar orda da giriyordum o hastaneden başka hastaneye
Emnemrahf Aysgeulburakk banada suyun çok az diyo ya suan yine hastaneye gidiyrum sana detaylı bakıldımı neden bu sekildeymiş canım
Aysgeulburakk Emnemrahf yokmuş ki öyle bişey. Kaç ultrason a girdiysem herşey normal çıktı bebek su içinde yüzüyor dediler
Kubra15 Ultrasonda radyasyon yok. Eğer 3 boyutlu 4 boyutlu ultrasona girmediyseniz günde birden fazla yine sorun yok. Bu 3,4 boyutlu ultrasonlardaki ses dalgaları bebegi rahatsız edebilir sadece.