Tazeanne27 Merhaba bende cuma günü doktora gittim kontrole bebeğim kulağının üstüne yatmış haznede bundan dolayı normal doğum zor dedi dönmezse eğer dedi 38+6 haftamdaydım gittiğimde ufak ufak sancılarım çıkmıştı nst dönerim belli değil ama dönmezse mecburi sezeryan kendimi normale çok hazırlamıştım nedense pazartesi tekrar gideceğiz 39 girdim bugün bakalım nasıl olacak Erkek benim ki