Mrvbyhn Merhabalar güzel anne adayları şuan 18 haftalık olduk Elevit vitamin kullanıyorum ikili ve üçlü taramalarım yapıldı hersey yolunda şuana kadar 2,5 kilo aldım karnım hafif hafif kaşınmaya başladı sizlerde durum nedir