Herkese merhabalar.Fikirlerinize ihtiyacım var kızlar.Oğlumun nisanda ölüm yıl dönümü .2 yıl olacak onun için bişeyler yapmak istiyorum ama ne yapacağıma karar veremedim.Mevlid tarzı birleşe henüz kendimi hazır hissetmiyorum onun oğlum için yapıldığını bilmek ve o ortamda bulunma fikri bile nefesimi kesiyor.Ama kendim tabiki onun ruhu için kuran okuyacağım.Aklımda çoçuk mutlu etmek var ama nasıl birşey yapacağıma karar veremedim.Küçük hediyeliklermi dağıtsam çoçuklara veya ne gibi bir şey yapabilirim.Yada çoçuk esirgemeye çoçuklar için oyuncak ve benzeri şeyler götürüp onları sevindirmek gibi ne dersiniz