Aysegul222 Kizlar 32 haftalık hamileyim insülin kullanıyorum gebelik şekerim çıktığı için ama insülin vurunca gece kaşıntım oluyor sizce neden kizlar bilgilendirir misiniz lütfennn
Aeell Aysegul222 bende unsılın vuruluyorm gobegim bacaklarım hatta kollarım kasınıyo gunde 4 kere vuruyom Yuksek dozda bıde bogaz agrısı yapıyo doktora sordugmda Boyle seyler3 gayet normal vücut kendını ınsulıne alıstırıyo demısti
seyma0661 Aysegul222 Aeell geçmiş olsun değeriniz kaç çıktığı için doktor başlattı acaba? Bendede çıktı da doktor 2 haftalık diyet önerdi
Aeell seyma0661 ben 15 gun hastanede yattım seker yuzunden aclık 290 300 gordu tokluk ıse 490 500 ünsilin vurdum halde boyle tekrar yatıs ıstendı doger gebelıklerımde de erken dogdu bu grbelık benı bıtırdı ama
Aysegul222 seyma0661 teşekkür ederim 1.saattim 201 2.saattim 163 3.saattimde yani acligimda 93 o yüzden ilk iki hafta diyet verdi işe yaramayinca insüline basladik
Aeell seyma0661 ay ınsallah butun İslam’ı. Aileminın ıconde benımde sızınde yvrunuz Sag sağlım saglı bı sekılde dogsunlar kuvöze grmeden evimıze gelelım
seyma0661 Aysegul222 diyetten sonra insüline başlama kararı nasıl alındı? Doktor bana tekrar şeker yüklemesi yapacaz dedi ama ben korktuğum için evde şekerimi ölçmeye başladım. Benimde açlık 82, 1.saat 186, 2.161di
Aeell Aysegul222 dogumdan sonra gecer dıye umut edıyrm gebelik sekerı dogumdan sonra biter ınsallah dıgerlerındede sekerim vardı ben bılmıyordum dogumdan sonra ınsulın kullandm ondada aynıydı ünsilini bırakınca gectı benim her yerım dokuldu kasıntıdan her yerim buyuk buyuk oyuldu sıvılceden cok berbat ama sonunda gecer dedı doktor
Aysegul222 seyma0661 ben sonuçları öğrenmeye gittiğimde dahiliyeye yönlendirdi sonra dahiliyede insüline başlatı öyle oldu
seyma0661 Aysegul222 anladım insallah hepimiz sağlıkla bu süreci atlatırız 🙏 insülin kullanırken yine diyet yapıyomusunuz yoksa arada kaçamaklar oluyor mu