Ben buna çok karşıyım. Bu konuda da çok netim asla kimseye öptürmem, kucağa bile vermek istemiyorum açıkçası. Söylüyorum da. Eşimle gebe okuluna gittik hatta doktor bile dedi anneanne babaanneler çok hevesli oluyor ama yenidoğan bebek topaç gibi kucaktan kucağa gitmez dedi. Eşim de bunu annesine söylemiş benim haberim yok “İyi askere gidene kadar sarılmayız o zaman” diye laf sokmuş 😂 Şimdi yine konuştular alakasız anda “Biz demek ki sevemicez torunumuzu” diyor yani şapır şupur öpmeyi düşünüyordu galiba yenidoğan bebeği, ben bilinçli olduğunu sanıyordum. Ayrıca kendi annem bile kucağa bile alamıycaz mı diyor halbuki cahil bir kadın değildir 🙄 Ayrıca annem de kayınvalidem de sigara içen insanlar. Yanında içmeseler bile etkiliyormuş , doktor üzerinizi değiştirmeniz diş fırçalamanız fark etmiyor siniyor diyor. Şimdiden bana sinir geldi, ben yanında yokken bebeği kucaklarlar diye. Lohusa halimle bir de sinirlerim bozulur diye. Sen de işe gidiyorsun sen napıcaksın diyor kayınvalidem eşime o da sarılmıcam ben de ayağından öperim dedi kayınvalidem de iyi biz de ayağından öperiz o zaman diyo. Siz naptınız bu konuda?