27 haftalık hamileyim 2.dogumum olacak ilki normal dogumdu. Herhangi bir travmatik olay gelmedi başıma çok şükür ama yinede kendimi en yalnız en savunmasız hissettiğim bir andı .suan ne normal ne sezaryen olacak gücü kendimde bulamıyorum belki haftalar ilerleyince benim için hayırlı olan neyse o şekilde ilerler fakat düşünmektende kendimi alamıyorum.çok korkuyorum her ikisinden de normal doğum sonrası sezeryan olup ikisini karşılaştıcak olan varmı