35+2 yim çok şükür önceden bebegım tekme falan atardı ama şimdi yok, içerıde donüyor yer degıstırıyor hıssedıyorum hareketı var çok şükür endıse edecek bı durum degıl ama. tekme falan yok çocukta sadece ıcerıde donuyor bı yerlerını dayıyor eskiden olsa tekme falan atardı bıde 10 gun önce kan sulandırıcıyı kestım ya korkuyorum kan falan gıtmıyor mu dıye