Busraktnc geçmiş olsun canım inşallah sağlık lı bi şekilde kucana alırsın bende okadar sıkılıyorumki 11 haftalık gebeyim kanamamda oldu lekeler elerinde ama en kötüsünü şu aralar yaşıyorum kanımda toxoplasma ıgg ve IgM pozitif çıktı ve bu çiğ etten ve sebzeden kediden geçen bi mikropmuş bebeğe çok zararı varmış bazı testler yapıyorlar sonunda olumsuz bile çıkarsa bebeği alma durumları var ve ben çok zor günler geçiriyorum seni çok iyi anlıyorum allah yardımcımız olsun