Bir post da benden. Bilen belki bilir beni. 33. Haftamda bitti çok şükür tabi. Serklajlıyım 2. Gebeliğim en son kontrolümde ne yazın ki bebeğim kilo almamıştı doktorum da bugün sancılanıp hastaneye gidince ciğer geliştirinice vuralım dedi haftaya kilosuna bir daha bakalım dedi. O günü bekliyoruz bakalım. Her an doğum da olabilir beklemede olabilir.