User658383839 Kızlar bugün ilk defa yemekten sonra şekerimi ölçtüm ve 162 çıktı iyi midir sizce 23+5 haftalığım
Almira_ User658383839 1 saat sonra olctuyseniz sinir 140, iki saat sonra olctuyseniz sinir 120. Sizinki çok yüksek. Duzenli ölçüm yapın bence ve yediginize octigine dikkat edin
Almira_ User658383839 5 10 dk sonra ölçülür mü hiç kız 😀 ilk lokmani al saate bak, 1 saat sonra ölç. 140 altında çıkması lazım
couleurcerise İlk lokmadan bir saat sonra ölçmeniz gerek hemen sonra 162 nasıl çıkabiliyor ki 1 saat sonra o zaman daha da yüksek çıkar çok yüksek yani
User658383839 couleurcerise ya 🥺 evet yemek yedikten 10 dakika gibi 162 çıkmıştı yemek öncesi de çikolata falan meyve yemiştim sanırım ondan öyle oldu
couleurcerise User658383839 Olabilir ama gebelik şekeriniz var, gebelik şekeri olmasa çikolata da yeseniz 162 çıkmaz
User658383839 Almira_ 😄 yarın sabahtan ölçmeye baslicam dediğiniz gibi bakalım o zaman nasıl çıkacak annem 162 iyi diyince sevinmiştim buraya sormadan önce 😅
Almira_ User658383839 açlığınızı da toklugunuzu da ölçün. Açlık maksimum 90 çıkmalı. 60 in altına düşmemeli. Tokluk da 140.alti olmalı 1 saat sonrası için