Leylalarr Kızla 50 güne yakın olucak kürtaj olalı yeni yumurtlama gördüm normalde benim hoguslerim hep şişer yumurta çatlaması dan sonra ama bende hiç hassasiyet yok.Hanilelikte de çok şişmişti.Dr tavisyesiyle korunmadim.Sizce neden boyle olmuş olabilir
Srp53 Leylalarr benim kürtaj sonrası hiçbir adetimde yumurtlamada vs göğüs hassasiyetim olmamıştı kürtajdan 9 ay sonra hamile kaldım orda başlamıştı hassasiyet ordan anlamıştım hatta hamile olduğumu niye kaybolduğunu ben de bilmiyorum
vilanelle Leylalarr selamlar kürtajdan sonra bazı şeyler değişebiliyormuş birkaç doktora gittim hepsi aynını dedi. Benim mesela adet günlerin kısaldı ve kanamam yoğunlaştı altı ay olacak kürtaj olalı hala böyle
Mlsaa99 Benimde kurtajdan 55 gun sonra ilk adetimi oldum sonra gebe kaldim . Ilk zamanlar dogru duzgun hormonlar oturmadigi icin yumurtlaman bile olmamış olabilir belki ondandır hassasiyetinin olmamasi
Leylalarr Mlsaa99 aaa belki de hiç düşünmedim bunu ama yumurtlama ağrısı çektim bir gün kadar.İste onun peşine göğüs hassasiyeti yaşamam gerekiyordu ama olmadı bakalim sonucu merak ediyorum