Ekobero85 27+3 günlük gebeyim 4 cü hamileliğim 3 sezaryen bu da sezaryen olucak ama ben ağrıdan duramıyorum afedersiniz içimdeki kemiğim ağrıyo yürüyemiyorum ayakta duramıyorum canım çok yanıyo bi kere düşmüştüm belim zaten problemli belim ayrı ağrıyo kasıklarım ayrı ağrıyo doktor normal diyo kesi yerim değil ama ağrıyan alt tarafım eşim de üzülüyo sen hiç bu kadar kötü olmamıştın diyo çocuklar evimin düzeni aksayınca canım sıkılıyo eski sağlığıma pratik herşeye yetişen halimi özlüyorum nasıl geçicek 2 buçuk ay diyorum var mı bu ağrıyı yaşayan çocuklar olmasa hiç kalkmam yatarım ama mecbur oldugum işler var bi çare bilen deyiversin 😞😞😞
Tgcdmr Ekobero85 canım bende sürekli bacak agrısı var 20 haftalık hamileyim kalçamdan aşağı otursam zor kalkıyorum doktor kalsiyum eksikliğinden dedi bir doktora gitsen takviye edici ilaç verir hiç olmazsa vücut direncin artar.
Maviyesil121212 Ekobero85 katılıyorum maalesef. Ben de 30. Haftadayım o Çatı ağrısını bu hafta hissettim gerçekten yürürken zorlanıyor insan. Doktorum normal dedi ilaç milaç bir şey de vermedi. 30dan sonra azalır dedi görücez bakalım