Dedekurt her iki gebeliğimde de o kiloda hamile kaldım ilkinde 121 e doğuma girdim ikincisinde de 118 kalıp 127 de girdim herhangi bir problem sıkıntı yaşamadım tabi ki de zayıf kilolarda gebe kalmak hem anne hem de bebek için çok daha iyi olacaktır yediklerine dikkat edip kendini de çok diyetle kısıtlamadan olabildiğince bol su ve yürüyüş+tuz şeker dengesini koruyarak çok kilo almadan süreci tamamlayabilirsin 🌸 her iki doğumunda sezaryen oldu bu arada kilomla alakalı değildi onu da belirteyim ne doğumda ne de doğum sonrası dikişle alakalı sorunum olmadı ☺️