Kızlar 18 hafta olacağım yarın ilk gebeliğim henüz bi hareket bi şey hissetmedim belirtilerim de bi anda kayboldu mide bulantısı zaten pek yoktu başından beri göğüs hassasiyeti bitti yorgunluk halsizlik oluyordu o da bi anda geçti hamile değil gibiyim 2.trimester döneminde normal mi bunlar