Medina Merhaba anne adayları, birkaç gündür bebeğimin haraketlerini çok aşağıda yani hemen hemen kasık bölgemin altında hiss ediyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor, sanki birazcık kendini bastırsa dışarıya çıkacak gibi. Acaba endişelenmeli miyim yoksa normalmi? İlk hamileliyim olduğu içib tecrübesizim . 31+1 günümüzdeyiz, rahim ağzı uzunluğu da kısa , 30mm , o yüzden korkuyorum biraz.
Sila1245 Medina canim bende 32 +4 dum bende bazen soylemesi ayip oramda bebegin eli ayagi oynuyor gibi elleyince bendede oluyor sonra yukarı cikiyor fln
Deletedmom128 Medina Baskı hissi de oluyor mu? Rahme baskıyla beraber hareket hissederseniz mutlaka uzanın ve ayaklarınızı yüksekte tutun. O haftalarda ben de geceleri ağrıdan uyuyamıyordum Bebek çıkacakmış gibi hissediyordum her olduğunda uzandım.
Evinaram Medina aynı sorun bende de var ya çıkacak diye korkuyorum bazen çok baskı oluyor bebek makat duruşta bide rahim ağzım 33 mm 29 haftalığım
Sofita Medina ayni sey bana da oluyor bazen, dedigin gibi azicik zorlasa cikacak gibi, hemen kasiyorum kendimi uzaniyorum. Doktor oyle hissettiginde ayaklarinin altina yastik koyup uzan dinlen dedi bana
Cantanem44 Evinaram rahim ağzına vajinal muayene de söylüyor değil mi canım normal ultrason muayenesinde değil yani😁ben 28+5 deyim bir gün bile diyen olmadı rahim ağzı uzunluğun diye üstelik hiç vajinal muayene olmadım🙄
Gulmert Bende de oluyor aynı durum 30+5 deyim ara ara kasik ağrım da oluyor ikinci gebeligim ama yine de korkuyorum ilk kızıma böyle bir şey olmamıştı
Medina @Deletedmom128 ağrı hissi olmuyor ama ayağa kalkınca sanki düşücekmiş gibi endişeye kapılıyorum, uzanınca da qıdıklanıyorum. Hep tetikdeyim acaba nişan, su falan geldi mi diyr
Deletedmom128 Medina Çamaşırını sürekli kontrol et, baskı hissi uzandığında geçiyorsa sorun yoktur. Ama devam ederse mutlaka doktoruna ulaşmaya çalış bence
Medina @Sofita Bi haftalar çabuk geçse de miniklerimizi kucağımıza sağ-salim ala bilsek 🙏🏻 Bitse bu endişeler 😞
Mortutku Medina benim ikinci gebeliğim o haftalarda bende de oluyordu hayta canımı bile acıtıyordu.Bebeğiniz makat gelişse böyle hissetmeniz normal baş aşağı dönünce hepsi geçiyor.Bu kezde göğüs altınıza kaburğalarınıza vuruyor kaçarı yok ama aşağı vurmasından çok daha iyi tabi.
Medina @Cantanem Ultrasonda da söylene biliyor ama vajinal ultrasonagrafi daha net ölçe biliyor benim doktorum 20ci haftafan beri her ay gitdiğimde hem ultrasonla hem de vajinal ölçüp söylüyor çünki rahim ağzı uzunluğu çok önemli birşey
Cantanem44 Evinaram tamam canım hiç vajinal olmadım12.haftadan bu yana sizde öyle deyince şaşırdım 🤷♀️
aysenur_sk 27+2 benimde öyle içimi söküyor bazen sanki elini dışarı çıkartmaya çalışıyor gibi hissediyorum. Doktoruma söyledim normal sen korkma kanama olmadıkça dedi.
aysenur_sk Medina çok dik oturma dedi. Yarım saatde bir 5 dakika kalkıp yürüycekmişim. Yada hafif kaykılarak oturucakmışım.