Gebelikte düşük yaptığımızı nasıl anlarız emin oluruz ? Bir hafta önce başlayan pembe leke ardından kahverengi parçalı akıntı dünden beri kanama karın ağrısı yaşıyorum bu süreçte iki kere kadın doğuma gittim keseyi gördüler ama bebeği henüz göremediler 5-6 haftalık hamileyim progeston kullanıyorum iki gün önce acile gittiğimde yine alttan muayene kese göründü ve doktor kanaman yok dedi ama o an mı yoktu kanama bugün falan var