Hacer65 Merhaba anneler 20 günlük bebeğim var sütüm az olduğu için mama da destek veriyorum ama bebeğim kabız oluyor 2 günde bi kakasıni yapıyor ve sürekli ikiniyor çok huzursuz uyumuyor , ne yapabilirim tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen
cLearQueen Hacer65 kuzenimin bebegi kabizliga karşı gunde verdigi bi mamanin icine 1 cay kaşığı zeytinyağı koyuyor
Nur1126 Hacer65 sütüm az demeyi kafandan sildiğin an mamayı birakıcan aslında mamaya gerek bile kalmicak memedeki süt okyanustaki su gibidir beynin neyi söylerse öyle olur çok de yetecek de öyle olur piskolojik yani ılık duş ve zeytin yağı kakasını yapmada çok yararlı
Alisde Hacer65 1 cay kaşığı saf zeytinyağı içerebilirsin bunu doktorlar bile der hic bir zarari yoktur
Redpepper Normal şuan 3 ay dolana kadar bağırsak sistemi tam oturmuyor, biraz sabır. Bol masaj onu rahatlatıcı ılık banyo şuan yapılabilecekler.
cLearQueen Hacer65 neden zararli olsun yenidogandan itibaten kullandigimiz D vitamininin icinde de zeytinyagi var. Gercek olmasi onemli. Hem zararli olsa doktor tavsiye etmez
Alisde Nur1126 maalesef keske dediginiz gibi kolay olsa süt gelmiyorsa gelmiyor herkesin sut bezleri dolu olmuyor üretmiyor maalesef
Hacer65 Nur1126 Bunun için çok çabaladım , ama bebeğim çok zayıfti kilo almadı sutum yetmiyordu asla bunun için kuvozde kaldı 7 gün , bazen olmayınca olmuyor
Nur1126 Hacer65 ne diyim inanmak önemli ben bizzat şahit oldum deli gibi sutu vardı tanidigimin çocuk zayıf kilo almıyor sütüm yağsız mi yoksa yetmiyor mu diye bı düşüncelere girdi kızın en sonunda sütü kesildi öncesinde memelerinden fiskirirdi derler ya aynı öyleydi ama neye inandiysa öyle oldu humana çayı felan içsen